خرید پارتیشن مسجدی پاراوان جداکننده دیوایزر آکاردئونی

خرید پارتیشن مسجدی

خرید پارتیشن مسجدی

قیمت پارتیشن مسجد

پارتیشن مسجدی متحرک

یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حفظ و اعتلای فرهنگ اسلام و نشر حقایق و معارف اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی، مساجد و نمازخانه ها به عنوان کانون ترویج عقاید اسلامی و تحکیم ایمان در مراکز فرهنگی به ویژه ادارات برای قشر عظیم و آینده ساز جوان است.

انواع پارتیشن مورد استفاده در حسینیه ها، مساجد و نمازخانه ها شامل پارتیشن های متحرک، ثابت، MDF، چوبی وپارتیشن های سنتی است. گروه بصیر هنر سعی کرده ضمن ارائه ی طرح های متنوع و جدید با بهره گیری از MDF و چرخ های باکیفیت بالا، محصولاتی به بازار عرضه کند تا با عمر مفید طولانی، زیبایی دوچندان و قیمت مناسب سالیان متمادی کارائی خود را حفظ نموده و حتی در آب و هوای مرطوب و شرجی نیز قابل استفاده باشد.

پاراوان و پارتیشن تمام mdf (پارتیشن پیش ساخته ) با حکاکی طرح های اسلیمی اسلامی و اسما ا… بر روی mdf در طرح و رنگ های متنوع جهت جدا سازی بین خواهران و برادران در مساجد ، نمازخانه ها و … مورد استفاده قرار میگیرد

پارتیشن پاراوان مسجدی این نوع از پاراوان ها که به پاراوان های مسجدی معروف می باشند و در بسیاری از هیئت های مذهبی یا مساجد و همچنین شرکت ها و ادارات که می خواهند یک محوطه جداگانه ای برای خود درست کنند و تمرکزی را در گوشه سالن ایجاد کنند بسیار گزینه قابل تاملی می باشد.

پاراوان مسجدی و پارتیشن تمام MDF ( پارتیشن پیش ساخته ) با حکاکی طرح های اسلیمی اسلامی و اسما ا… بر روی MDF در طرح و رنگ های متنوع جهت جدا سازی بین خواهران و برادران در مساجد ، نمازخانه ها و … مورد استفاده قرار میگیرد و قابل ارسال به کل کشور میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *